Solo dieci giorni! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Esmee Los - WaarBenJij.nu Solo dieci giorni! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Esmee Los - WaarBenJij.nu

Solo dieci giorni!

Door: esmeeinflorence

Blijf op de hoogte en volg Esmee

15 Februari 2012 | Nederland, Weesp

Ciao a tutti!

Solo dieci giorni fino a Firenze!!!!! (Even een vertaling: nog maar 10 daagjes totdat ik naar Florence vertrek). 25 februari vlieg ik om 10 uur vanaf Schiphol. Voor degene die dus zin hebben om op zaterdagochtend om 6 uur op te staan om mij uit te zwaaien, jullie zijn van harte welkom hihi. De spanning begint nu wel een beetje te komen hoor. Daarnaast is mijn school heel enthousiast in het beantwoorden van mailtjes, maar zelf informatie sturen dat schijnt vrij moeilijk te zijn, dus heel veel informatie heb ik nog niet. Gelukkig heb ik mijn adres inmiddels wel ontvangen en heb ik tijdens mijn Italiaanse cursus geleerd hoe ik mijn adres aan een taxichauffeur moet vertellen, dus dat gaat helemaal goed komen de eerste dag.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en foto's plaatsen. Uiteraard ben ik te vinden op skype: esmee.los . Ook ben ik bereikbaar via mijn huidige telefoonnummer (en aangezien ik net op de site van vodafone heb gelezen dat gebeld worden 0.79 cent kost ongeacht hoelang het gesprek duurt, mogen jullie me allemaal lekker vaak bellen!!!!!)

Ik hoop met jullie allemaal lekker veel te contacten, zodat ik jullie niet teveel ga missen, vooral mijn collegaatjes van Nooon. Neehoor, ik ga jullie allemaal missen, maar dit is even een onderonsje (toch Roos? Hihi).

Liefs

• 15 Februari 2012 - 21:09

Rosanne:

Topper!

• 15 Februari 2012 - 22:05

Chan:

Voelde me heel even speciaal;)

Leuk!

• 15 Februari 2012 - 22:31

Jurgen & Nooon:

Wij gaan je heel erg missen lieve Esmee!! Maar we gunnen je de geweldige tijd die je in Florance gaat hebben..
    6 uur s'ochtends ga ik niet redden maar een keer langskomen in Florance lijkt mij een leuk alternatief;)