Volle agenda! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Esmee Los - WaarBenJij.nu Volle agenda! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Esmee Los - WaarBenJij.nu

Volle agenda!

Door: esmeeinflorence

Blijf op de hoogte en volg Esmee

01 April 2012 | Italië, Firenze

Hoi Allemaal,

Helemaal gevuld van de pannenkoeken die ik net heb gegeten en met een bruin hoofd is het weer tijd om het volgende blog te schrijven. Ook deze week had ik weer een volle agenda, wat natuurlijk een goed teken is.
Maandag had ik mijn wekelijkse bezoek aan de supermarkt. Daarna heb ik een beetje kleding gewassen en van 5 tot 7 ben ik gaan werken. Na het werk heb ik gezellig samen mijn roommate gekookt en gegeten. Dit was voor de rest dus niet zo’n heel boeiend dagje.

Ook dinsdag was vrij rustig, na werk heb ik even een korte tour door de stad gedaan met mijn huisgenootje zodat ze de belangrijke punten een beetje wist. Daarna heb ik gewerkt en s’avonds weer lekker thuis gegeten.

Woensdag heb ik na school de welbekende Duomo beklommen samen met een Duits meisje Lisa. Dat was erg gezellig en we hebben mooie foto’s gemaakt. Daarna hebben we heerlijk op een terrasje gezeten! Aangezien ik papa had belooft een goed hotel te zoeken, heb ik nog een beetje gezocht in de stad en uiteindelijk het perfecte hotel gevonden: Papa kan samen met Milou in mijn nieuwe appartement slapen!!!! Milou en ik delen de ene kamer en Papa heeft lekker zijn eigen kamer aangezien beide meisjes die er nu wonen over 2 weken weggaan. Ik kijk er zo naar uit dat ze hier zijn.

Na hotels te hebben gezocht heb ik nog lekker met een paar meiden in de zon gezeten op het Piazza Santa Maria Novella en s’avonds wilde ik mijn huisgenootje meenemen naar een aperitivo. Helaas was er geen plek meer om te zitten dus moesten we wel naar de lekkerste pizzeria van heel Florence…..

Donderdag ben ik na school met Gal en Sofia lekker gaan chillen op het Piazza Pitti. Daar heb ik een beetje huiswerk gemaakt en hebben we gezellig gekletst. Om 5 uur ging ik weer werken. Daarna heb ik wat gedronken met Babet, Lisa, Sofie en een vriendinnetje van Sofie die haar op kwam zoeken.

Vrijdag ben ik na school lekker naar huis gegaan om even wat op te ruimen en lekker te relaxen in bed. Om 5 uur ging ik weer lekker in de zon werken samen met Babet. In de avond heb ik met Babet & Lisa overheerlijke tortilla’s gegeten en ben ik vroeg mijn bed in gedoken.

Zaterdag moest ik vroeg opstaan: ik ging samen met Babet naar het strand! We wisten dat het niet zo mooi weer zou worden op de plek waar we heen wilden maar uiteindelijk bleek het heel eg mee te vallen. Na een half uurtje onder de wolken te hebben gelegen ging de zon ineens schijnen en konden onze bikini’s tevoorschijn komen. We hebben nog lekker wat rondgelopen en een cocktailtje gedronken, dat was dus een heerlijk dagje. S’avonds was ik zo rozig van de zon dat ik maar weer lekker vroeg naar bed ben gegaan.

Vanochtend, helemaal fris en fruitig van 2 lange nachten slaap, heb ik heerlijk hardgelopen! Na het hardlopen had ik om 12 uur afgesproken met Milou te skypen en daarna heb ik ook nog even gezellig met Paps gekletst. Om half 2 werd ik verwacht bij een lunchtentje om te lunchen met wat meiden waarvan er 1 vandaag is vertrokken (Lisa)! Dat vind ik erg jammer want ze was heel gezellig! Na de lunch hebben we nog wat gedronken en ben ik naar huis gegaan om wat wasjes te draaien (het is en blijft natuurlijk een zondag!).

Om half 6 had ik afgesproken met mijn nieuwe huisbaas in mijn nieuwe appartementje zodat ze mij even kon ontmoeten en zodat ik de kamer kon zien waar ik in zou gaan slapen. Ik had daarvoor alleen nog de andere kamer gezien. Daarna heb ik met mijn huisgenootje pannenkoeken gebakken voor Gal en Alaya (2 Israelische meisjes).

Het was dus weer een drukke maar gezellige week! En ook komende week staan er weer leuke dingen op het programma dus ik blijf lekker bezig hier.

Hele dikke kus!!!!

ps. Het uploaden van foto's duurt met mijn internetverbinding heel lang. Zodra ik een andere verbinding heb gevonden zal ik wat foto's van vorige week en deze week uploaden


  • 02 April 2012 - 06:17

    Mary:

    Ik ga er altijd voor zitten en geniet met je mee. Wat een heerlijke week. En hoe is het nu met je Italiaans? Een lieve groet vanaf de boerderij xxx

  • 02 April 2012 - 16:48

    Oma En Opa Los:

    Net weer even je blog zitten lezen zo begrijp ik het dat je het druk hebt maar wel met leuke dingen maar mijn vraag is ook hoe zit het met school ?een dikke paas knuffel Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Firenze

Florence

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Rugzak vol herinneringen

27 Juni 2012

Elba!!

17 Juni 2012

Nederlanders in Florence

11 Juni 2012

La bella.... ZWEDEN

31 Mei 2012

Dutch time
Esmee

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10475

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 30 November -0001

Florence

Landen bezocht: