Storia corta (kort verhaal) - Reisverslag uit Firenze, Italië van Esmee Los - WaarBenJij.nu Storia corta (kort verhaal) - Reisverslag uit Firenze, Italië van Esmee Los - WaarBenJij.nu

Storia corta (kort verhaal)

Door: esmeeinflorence

Blijf op de hoogte en volg Esmee

15 Mei 2012 | Italië, Firenze

Hoi lieve iedereen,

Heel even een hele korte update zodat jullie je geen zorgen gaan maken! Ik heb afgelopen week behalve school, opruimen, leren en in de zon liggen bijna niks interessants gedaan. Ik heb ook niet gewerkt omdat ze blijkbaar zoveel nieuwe mensen hebben dat ze nu met de roosters helemaal niet meer uitkomen, dus dat is een beetje jammer! Maar als het goed is mag ik deze week weer aan de slag.

Vrijdagmiddag ben ik met Dor gezellig langs de rivier gaan liggen, ons huiswerk erbij en zonnebrand creme. Daarna heb ik thuis lekker gegeten en ben nog even wat gaan drinken met hem. In de stad heb ik wat nieuwe Nederlandse mensen ontmoet, dus daar ga ik van de week ook nog gezellig wat mee doen.

Zaterdag ben ik naar een heel mooi strand geweest samen met Hanna: Castimiglioncello. Zij kent dat heel goed omdat haar familie daar een huis heeft. Het is een strand waar heel veel italianen heen gaan en het mooiste Italiaanse strand wat ik tot nu toe heb gezien.

Zondagavond ben ik wat gaan drinken met Hanna en Aubrey (een Amerikaans meisje die de dag daarna wegging). En dat was het eigenlijk wel weer een beetje hihi! Het leek me daarom leuker om volgende week weer een wat langer verhaal te plaatsen (over mijn weekend in Rome, want daar ga ik zaterdag heen).

Dikke kus

  • 15 Mei 2012 - 11:24

    Mary:

    Wat een heerlijke tijd voor je, een dikke kus terug, mary

  • 15 Mei 2012 - 11:27

    Mary:

    Wat een heerlijke tijd voor je, een dikke kus terug, mary

  • 15 Mei 2012 - 16:53

    Oma En Opa Los:

    Groetjes van uit Zwijndrecht en een dikke knuffel veel plezier nog

  • 15 Mei 2012 - 19:50

    Milou:

    Mooooi!!
    Klinkt goed hoor jou relaxte, luie leventje daar!
    kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Firenze

Florence

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Rugzak vol herinneringen

27 Juni 2012

Elba!!

17 Juni 2012

Nederlanders in Florence

11 Juni 2012

La bella.... ZWEDEN

31 Mei 2012

Dutch time
Esmee

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 10482

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 30 November -0001

Florence

Landen bezocht: